W czwartek, 19 września, uczniowie klas I B i I D pod opieką pani Moniki Wise, pani Swietłany Niekrasowej, pani Ewy Luśtyk i pana Ignacego Szczeniowskiego udali się do Góry Kalwarii na wyjazd integracyjny. Zanim dojechaliśmy na miejsce, odwiedziliśmy Czersk. Czekały tam na nas atrakcje. Nauczyliśmy się strzelać z łuku, obejrzeliśmy nietypowe doświadczenia z zakresu chemii i fizyki, a także sami je wykonywaliśmy. Ponadto zrobiliśmy ołowiane kule i dowiedzieliśmy się, jak powstaje czarny proch. Po wyczerpującej grze terenowej, która odbyła się na zamku, pojechaliśmy do hotelu „Podzamcze”. Czekał tam na nas smaczny obiad. Po krótkiej przerwie, odbyły się różne konkurencje, w których braliśmy udział wraz z klasą I D. Wzięliśmy udział w przeciąganiu liny i zabawach takich, jak radioaktywna rzeka, mumia i wyścig z niemałym utrudnieniem – okularami zmieniającymi obraz. Na koniec dnia czekało na nas ognisko z kiełbaskami. W piątek po śniadaniu udaliśmy się do lasu, gdzie uczyliśmy się strzelać z wiatrówki i rozpalać ognisko za pomocą krzesiwa. Po powrocie do hotelu samodzielnie przygotowaliśmy podpłomyki. Niestety po obiedzie musieliśmy już wracać do Warszawy. Jednogłośnie stwierdziliśmy, że był to udany wyjazd i z chęcią zostalibyśmy tam dłużej.